Followers

Friday, August 21, 2009

TERIMA KASIH GENG2 PUTRAJAYA

petang kelmarin ketika saya menDJ radio online Utara FM,saya dikejutkan dengan komen seorang pendengar yang menggelarkan dirinya sebagai HALIMUNAN dan beliau memberitahu mendengar siaran Utara FM dari pusat pentadbiran negara iaitu Putrajaya...wowwwww!! betapa hebatnya radio online Utara FM..sdr HALIMUNAN mengatakan seluruh putrajaya,prensit dan almanda?..mendengar siaran Utara FM selama 10 minit dan dikesempatan itu sdr.HALIMUNAN ada meminta 2 buah lagu nasyid nyanyian Rabbani yang bertajuk TEMAN SEJATI dan PERGI TAK KEMBALI..rasa syukur kerana saya sebagai DJ pada masa itu berjaya memutarkan lagu yang telah diminta oleh rakan2 dari Putrajaya...saya difahamkan sdr.HALIMUNAN ada keinginan mau mendengar lagu dusun nyanyian Francis Landong yang bertajuk NUNG NOILAAN KU DAA..katanya tajuk lagu itu telah diperkenalkan oleh rakan SAM saya iaitu sdr.Dinakan..

sebelum HALIMUNAN menghilangkan diri,sekali lagi beliau meminta lagu tetapi kali ini lagu itu katanya dari SAM-KUSNET untuk rakan2 pembaca blog SAM dan pendengar2 Utara FM di Semenanjung dan sebagai mewakili SAM dan Utara FM saya telah memutarkan sebuah lagu nasyid yang bertajuk SELAWAT NABI khas untuk rakan2 di Semenanjung.

saya berharap,rakan2 di Putrajaya dan Semenanjung terus mendengar Utara M dan terus memberi sokongan kepada blog SUARA ANAK MARUDU.

No comments: