Followers

Monday, October 26, 2009

GAMBAR KENANGAN BERSAMA "MEREKA-MEREKA"



























Kini saya telahpun kembali ditanah perantauan..meskipun dapat bercuti hanya beberapa hari saja,namun saya punya kesempatan untuk berjumpa dengan rakan2 alam maya yang sebahagian besarnya tidak pernah saya temui sebelum ini.

Pertemuan dengan rakan2 buat julung kalinya telah memberikan seribu kepuasan dan kegembiraan pada saya..sekurang-kurangnya kerinduan pada mereka telah terubat.Terima kasih kepada sahabat2 yang tidak dapat saya sebutkan nama2 mereka..hanya dalam gambar ini akan memberi pengertian segala-galanya..

4 comments:

Mogoron said...

Aku nakasamung dikau, nga atanudku i it kowowoyoon kinolian nu sid Tandek.

Wowosion pogi sino, waro kopisambatan kembagu sompoori.

Yoku nga okudik diri kosiwatan manaak tuturan, makaa no boh pompod noh dot toon.

Amu kono boh diri mialai-alai dit kinolian nuh sid kampung tu nelaan noh gima hihihi... nga mad kakali waro sangai olonduk hahahaha...

maikong said...

kinolian nu.amat padat prgm..sya sangat terharu dgn suasana ini..apa-apa pun saya minta maaf krn inda dpt balik..namun tq kn gambar2 ini jagi pengubat rindu..

DaLink Freestyle said...

nice 2 meet u djku ^_^ nnt lau sa p jipun buli la jmp lg.. hue3.. ba kaa ini kali la..hua3

maikong said...

aman aki, tiada perubahan susuk wajah nu..dari dulu sampai sekarang sama saja..ada awitmuda ka d jipun....