Followers

Friday, January 8, 2010

TERIMA KASIH RAKAN-RAKAN NUFFNANG


Belum sampai sebulan saya mengaktifkan diri dalam dunia jentik menjentik nuffnang..hari ini saya sudah dapat earnings RM 40.00...tinggal RM 10.00 lagi mau di cari untuk mendapatkan bayaran dari nuffnang.Sudah tentu jumlah ini tidak akan saya dapat tanpa pertolongan dari rakan2 semua.Rasa terima kasih ini saya tujukan kepada anda semua yang pernah dan yang selalu berkunjung dalam blog TOMPIPIRIS seterusnya menjentik iklan2 nuffnang.

Saya bercadang untuk mengumpul cek2 nuffnang sehingga kejumlah yang BESAR...boleh dikumpul kaitu cek? cuba siapa2 yang pakar nuffnang..kamu tolong dulu bagi penjelasan sama saya yang baru belajar ni..hehehehe

Kita sama2 teruskan misi 2010 dengan menjentik iklan2 nuffnang sebanyak yang mungkin..jalan teruss!!

No comments: